مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-18اقتصادي

نظارت روی صنوف در کرمانشاه تشدید می شود 


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشدید نظارت ها روی صنوف کرمانشاه در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشدید نظارت ها روی صنوف کرمانشاه در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

  شهرام کرمی در جمع خبرنگاران بااشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بر لزوم نظارت دقیق تر بر بازار تاکید کرد و افزود: با توجه به احتمال سودجویی برخی از کسبه و افزایش کاذب قیمت ها به ویژه در ماه مبارک رمضان، دستگاه های ذیربط مکلف هستند که نظارت های دقیقی را در این ایام روی صنوف داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه های ذیربط باید با تشکیل گشت.

های نامحسوس و بکارگیری ظرفیت بسیج اصناف، بازرسی های خود را تشدید کنند.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم برخورد جدی با واحدهای صنفی گرانفروش، تصریح کرد: باید به آن دسته از واحدهای صنفی که گرانفروشی می کنند و حرمت و شئونات ضروری ماه رمضان را رعایت نمی کنند، تذکر و هشدار داده و برخورد قانونی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مکلف است، نظارت و بازرسی مستمر از رستوران ها، کبابی ها، قنادی ها، مراکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه، آش و حلیم پزی ها به ویژه بازرسی های مستمر شبانگاهی در طول ماه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت روی صنوف در کرمانشاه تشدید می شود 

نظارت روی صنوف در کرمانشاه تشدید می شود